Dostaliśmy zgłoszenie od użytkownika związane z problemem na stronie Moje przedmioty -> Lista przedmiotów. Efekt jest taki, że w tablicy nie wyświetlają się przedmioty a co za tym idzie, nie można wejść do edycji przedmiotów.
Nie wiemy do końca, co jest przyczyną. Efekt najczęściej, chociaż nie zawsze, objawia się u użytkowników posiadających stosunkowo dużą liczbę przedmiotów. Na pewno znaczący wpływ ma też jakość łącza internetowego i aktualne obciążenie serwera.
Do czasu rozwiązania tego problemu wprowadzona została inna możliwość wejścia do edycji przedmiotu. Na stronie szczegółów przedmiotu udostępniony został link "Edytuj przedmiot" dostępny tylko w przypadku jeśli zalogowany użytkownik jest właścicielem przedmiotu. Listę wszystkich swoich przedmiotów (tych aktualnie udostępnionych do wymiany) można wyświetlić z poziomu strony Mój profil oraz link Wszystkie przedmioty użytkownika
Na załączonych obrazkach pokazane są zrzuty odpowiednich ekranów.