Strona 1 z 3

Apel do Użytkowników

PostNapisane: 3 wrz 2012, o 16:12
przez Monika
Naprawdę nie wiem, co o tym myśleć... Czy to ja mam takiego pecha czy Wam też tak się zdarza...?

Kolejny raz wysłałam książki osobie, która po ich zamówieniu wyjechała na urlop.
Tym sposobem nie mam ani książek ani punktów za nie.

Drodzy Użytkownicy,
Punkty są tutaj odpowiednikiem pieniędzy, stanowią wartość. Czy inne zakupy przez Internet też robicie w ten sposób, że zamawiacie coś "za pobraniem", po czym wyjeżdżacie na tydzień lub dwa...?
Proszę o uczciwe stawianie sprawy i albo o prośbę o rezerwację danego przedmiotu do Waszego powrotu albo o wcześniejsze uprzedzenie, że potwierdzić odbiór będziecie mogli za tydzień lub dwa.
Dziękuję.

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 3 wrz 2012, o 16:17
przez boopoland
Monika, zgadzam się z Tobą, bo mam za sobą podobne przypadki.
To nie jest fajne utknąc bez przedmiotów i bez punktów.
Szanujmy siebie nawzajem.

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 3 wrz 2012, o 19:19
przez Ananka
Moniko, jak potrzebujesz punktów na szybko - wal do mnie, pożyczę.

Forum mało kto czyta...

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 3 wrz 2012, o 21:16
przez nelly070707
...

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 3 wrz 2012, o 21:32
przez pinokio
To prawda. Mam fart, że "mój" listonosz jest uczciwy, ale jak idzie na urlop lub chorobowe, zaczynam się martwić, czy przesyłka dotrze do mnie. Zastępcy często "gubią" przesyłki. Miałem tak kilkukrotnie.

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 3 wrz 2012, o 21:36
przez nutkab
Poczta pozwala od jakiegoś czasu na śledzenie przesyłek poleconych, jest to więc jakaś opcja, jeśli chcemy wiedzieć co się z przesyłką dzieje nie angażując zamawiającego.

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 4 wrz 2012, o 14:48
przez Monika
Pocieszyliście mnie faktem, że nie tylko ja mam takie problemy! Dziękuję!

Tak, przede wszystkim chodzi mi o nerwy, ale o punkty również. Ciągle mam ich za mało, często proszę różne osoby o odłożenie dla mnie ksiązki do momentu aż punkty otrzymam, a później jest mi niezręcznie, bo punktów nie ma i nie ma...

Ananka -> jeszcze raz wielkie dzięki za wspaniałomyślną ofertę :)

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 4 wrz 2012, o 16:32
przez Monika
nutkab,

Dzięki za podpowiedź o możliwości śledzenia przesyłek! To naprawdę działa :)

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 4 wrz 2012, o 17:22
przez Ananka
Możliwość to jest nawet wysłać firmą kurierską i masz dostarczone już na drugi dzień. Jak komuś zależy na czasie. Ale to kosztuje ze 30 zł.

Przesyłka rejestrowana (możliwość śledzenia) to 2,2zł dopłaty. Priorytetowa jest [teoretycznie] szybsza od ekonomicznej i to jest kilkadziesiąt groszy drożej. Możliwości są, ale jak to mówią:
"Ma być szybko i tanio?" OK, ale możesz wybrać tylko jedną opcję naraz ;)

Re: Apel do Użytkowników

PostNapisane: 4 wrz 2012, o 17:33
przez Monika
Wiesz, żaden kurier nie pomoże, jeśli ktoś zamawia książki, a później wyjeżdża na urlop :(