Apel do Użytkowników

Podziel się swoją opinią na temat książek.

Apel do Użytkowników

Postprzez Monika » 3 wrz 2012, o 16:12

Naprawdę nie wiem, co o tym myśleć... Czy to ja mam takiego pecha czy Wam też tak się zdarza...?

Kolejny raz wysłałam książki osobie, która po ich zamówieniu wyjechała na urlop.
Tym sposobem nie mam ani książek ani punktów za nie.

Drodzy Użytkownicy,
Punkty są tutaj odpowiednikiem pieniędzy, stanowią wartość. Czy inne zakupy przez Internet też robicie w ten sposób, że zamawiacie coś "za pobraniem", po czym wyjeżdżacie na tydzień lub dwa...?
Proszę o uczciwe stawianie sprawy i albo o prośbę o rezerwację danego przedmiotu do Waszego powrotu albo o wcześniejsze uprzedzenie, że potwierdzić odbiór będziecie mogli za tydzień lub dwa.
Dziękuję.
Monika
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 cze 2012, o 10:04

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez boopoland » 3 wrz 2012, o 16:17

Monika, zgadzam się z Tobą, bo mam za sobą podobne przypadki.
To nie jest fajne utknąc bez przedmiotów i bez punktów.
Szanujmy siebie nawzajem.
Klikamy, pomagamy - Humanitarni
boopoland
 
Posty: 110
Dołączył(a): 17 sie 2011, o 17:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez Ananka » 3 wrz 2012, o 19:19

Moniko, jak potrzebujesz punktów na szybko - wal do mnie, pożyczę.

Forum mało kto czyta...
Ananka
 
Posty: 287
Dołączył(a): 30 wrz 2011, o 22:12

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez nelly070707 » 3 wrz 2012, o 21:16

...
Ostatnio edytowano 9 mar 2014, o 14:31 przez nelly070707, łącznie edytowano 1 raz
nelly070707
 
Posty: 311
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 11:27
Lokalizacja: Lubin

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez pinokio » 3 wrz 2012, o 21:32

To prawda. Mam fart, że "mój" listonosz jest uczciwy, ale jak idzie na urlop lub chorobowe, zaczynam się martwić, czy przesyłka dotrze do mnie. Zastępcy często "gubią" przesyłki. Miałem tak kilkukrotnie.
pinokio
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 cze 2012, o 22:18

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez nutkab » 3 wrz 2012, o 21:36

Poczta pozwala od jakiegoś czasu na śledzenie przesyłek poleconych, jest to więc jakaś opcja, jeśli chcemy wiedzieć co się z przesyłką dzieje nie angażując zamawiającego.
nutkab
 
Posty: 76
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 07:40

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez Monika » 4 wrz 2012, o 14:48

Pocieszyliście mnie faktem, że nie tylko ja mam takie problemy! Dziękuję!

Tak, przede wszystkim chodzi mi o nerwy, ale o punkty również. Ciągle mam ich za mało, często proszę różne osoby o odłożenie dla mnie ksiązki do momentu aż punkty otrzymam, a później jest mi niezręcznie, bo punktów nie ma i nie ma...

Ananka -> jeszcze raz wielkie dzięki za wspaniałomyślną ofertę :)
Monika
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 cze 2012, o 10:04

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez Monika » 4 wrz 2012, o 16:32

nutkab,

Dzięki za podpowiedź o możliwości śledzenia przesyłek! To naprawdę działa :)
Monika
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 cze 2012, o 10:04

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez Ananka » 4 wrz 2012, o 17:22

Możliwość to jest nawet wysłać firmą kurierską i masz dostarczone już na drugi dzień. Jak komuś zależy na czasie. Ale to kosztuje ze 30 zł.

Przesyłka rejestrowana (możliwość śledzenia) to 2,2zł dopłaty. Priorytetowa jest [teoretycznie] szybsza od ekonomicznej i to jest kilkadziesiąt groszy drożej. Możliwości są, ale jak to mówią:
"Ma być szybko i tanio?" OK, ale możesz wybrać tylko jedną opcję naraz ;)
Ananka
 
Posty: 287
Dołączył(a): 30 wrz 2011, o 22:12

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez Monika » 4 wrz 2012, o 17:33

Wiesz, żaden kurier nie pomoże, jeśli ktoś zamawia książki, a później wyjeżdża na urlop :(
Monika
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 cze 2012, o 10:04

Następna strona

Powrót do Dyskusje o książkach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron