Rozstrzyganie sporów - przypadek z życia wzięty

Tutaj możesz podzielić się swoją opinią na temat funkcjonowania serwisu oraz podać wszelkie sugestie dotyczące usprawnień lub zmian

Re: Rozstrzyganie sporów - przypadek z życia wzięty

Postprzez robur » 11 lip 2016, o 09:03

susan napisał(a):Co to znaczy,że zamawiający nie chce potwierdzić odbioru? Otrzymał przesyłkę i powinien odnotować ten fakt w systemie. Jeżeli jest niezadowolony ze stanu przedmiotu,wystawia negatywny komentarz - ku przestrodze- i więcej nie pobiera nic od użytkownika, od którego dostał przesyłkę. Nie jesteśmy w przedszkolu,żeby dąsać się i mścić na innych - nie potwierdzę odbioru,bo NIE.


Odgrzewam starszy temat, który dla mnie okazał się aktualny. Właśnie umieściłem na "czarnej liście" zamawiającego który książkę pobrał, ale nie potwierdził odbioru, bo NIE.
Tu pragnę serdecznie podziękować Adminowi, który błyskawicznie zareagował. Takie postępowanie wpływa na opinię użytkowników o serwisie :)
robur
 
Posty: 42
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 19:29

Re: Rozstrzyganie sporów - przypadek z życia wzięty

Postprzez admin » 11 lip 2016, o 19:29

Z obserwacji wynika, że często użytkownik rejestruje się tylko po to, żeby nabyć tylko jeden przedmiot - punkty można kupić bez konieczności wystawiania własnych przedmiotów. W takich przypadkach równie często ma miejsce brak potwierdzenia odbioru zamówionego przedmiotu.
admin
 
Posty: 1143
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07

Poprzednia strona

Powrót do Opinie i Sugestie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości