Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii w sprawie roli jaką powinien spełniać administrator w przypadku konfliktu między użytkownikami (stronami transakcji).
Sprawa wygląda następująco: dwóch użytkowników mających na koncie stosunkowo dużą liczbę udanych transakcji i nieposzlakowaną opinię (oceny i komentarze) zawiera między sobą transakcję i... zaczyna się problem. Gdzieś po drodze szwankuje komunikacja między tymi użytkownikami, w grę wchodzi pewne opóźnienie wysyłki, błędnie podany numer nadania. Konflikt narasta. Ostatecznie przesyłka dochodzi ale konflikt się nie kończy i wchodzi na scenę w postaci negatywnych ocen i komentarzy. Oczywiście obie strony czują się pokrzywdzone negatywnymi ocenami i proszą administratora o interwencję.
Może macie jakieś własne doświadczenia i spostrzeżenia. Jaka powinna być rola administracji w rozwiązaniu konfliktu? Czy podobnie jak na allegro udostępniona powinna być jedynie możliwość usunięcia ocen i komentarzy obu stron ale tylko w przypadku, gdy obie strony się na to zgodzą?