Czekamy na Wasze opinie

Tutaj możesz podzielić się swoją opinią na temat funkcjonowania serwisu oraz podać wszelkie sugestie dotyczące usprawnień lub zmian

Re: Czekamy na Wasze opinie

Postprzez carly32 » 10 mar 2015, o 20:39

admin napisał(a):
kuna1234 napisał(a):czy nie można by usunąć niektórych użytkowników którzy mają 100% anulowanych transakcji?
Dla przykładu użytkownik "cipowiem" na 4 zawarte transakcję wszystkie 4 ma anulowane. Czy nie można usunąć takich użytkowników żeby nikt już przez pomyłkę nic od nich nie zamówił?

Konto cipowiem zostało zablokowane.


Ponieważ pojawiło się tu kilka podobnych wpisów dotyczących użytkowników, którzy nie realizują transakcji, mam pewną sugestię, czy nie można by wprowadzić reguły, że po 2-3 kolejnych anulowanych transakcjach z powodu " Braku kontaktu z wystawiającym" konto byłoby zawieszane/zablokowane do momentu powrotu/wyjaśnienia?
Wydaje mi się, iż pozwala na to już obowiązujący regulamin- par.21 ust. 1 w zw. par. 15. Wprowadziłoby to jakiś porządek (przedmioty użytkowników nie byłyby widoczne), a jednocześnie nie szkodziło tym użytkownikom, których jedynym "przewinieniem" było długie nie logowanie do serwisu.
carly32
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 sie 2011, o 21:45

Re: Czekamy na Wasze opinie

Postprzez admin » 11 mar 2015, o 13:13

Wydaje się, że trzeba w jakiś sposób rozwiązać problem nieaktywnych użytkowników. Proponuję następujące zasady:

1. Jeśli podczas anulowania transakcji zauważę, że Wystawiający logował się ostatni raz ponad 3 miesiące temu, to jego konto zostanie ustawione w tryb wakacji.
2. Jeśli Wystawiający ma na swoim koncie więcej niż jedną anulowaną transakcję pod rząd i różnica między datą zawarcia najwcześniejszej i datą zawarcia najpóźniejszej z tych anulowanych transakcji jest większa niż 7 dni, to jego konto zostanie zablokowane do momentu zgłoszenia się do administratora i wyjaśnienia sprawy.
admin
 
Posty: 1143
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07

Re: Czekamy na Wasze opinie

Postprzez nelly070707 » 11 mar 2015, o 13:52

O i to mi się podoba :) Jak ktoś będzie chciał wrócić ma furtkę otwartą.
nelly070707
 
Posty: 311
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 11:27
Lokalizacja: Lubin

Re: Czekamy na Wasze opinie

Postprzez MadameLuna » 15 cze 2017, o 22:10

admin napisał(a):Jest to prośba skierowana szczególnie do nowych użytkowników finty, choć opinie "weteranów" będą również mile widziane.

Czy jest coś w interfejsie serwisu, co moglibyśmy ulepszyć/zmienić żeby poprawić jego zrozumiałość? Które elementy są najmniej intuicyjne i sprawiały Wam najwięcej problemów? Co możemy zrobić żeby zwiększyć wygodę użycia?

Każda opinie będzie dla nas bardzo cenna i z góry dziękujemy za wszystkie.


Jestem nowym użytkownikiem :mrgreen: i mam pewne spostrzeżenie,którym chciałabym się podzielić.
Chodzi mianowicie o zasady oddawania przedmiotu.
Serwis propaguje WYMIANĘ,ale na dobrą sprawę nie jest to wymiana,ale oddanie rzeczy za punkty-w mojej ocenie.
Wymiana polega na oddaniu czegoś i otrzymaniu innej rzeczy od drugiego użytkownika,gdzie portal jest pośrednikiem.
Osoba oddająca nie dość,że oddaje przedmiot nie otrzymując od drugiego użytkownika realnego przedmiotu na wymianę,
to musi opłacić przesyłkę,a jakby tego było mało jeszcze prowizję dla portalu.
Oszem,punkty są jakąś tam formą "wynagrodzenia",ale nie nazwałabym tego WYMIANĄ.
Osobiście odnoszę wrażenie,że "mam w plecy" jako osoba oddająca przykładowo.

Istnieje portal,na którym ludzie oddają sobie rzeczy wyłącznie za koszt przesyłki.
Tylko tam nie nazywa się to wymianą,bo realnie jej nie ma,ale zasady są korzystniejsze i jaśniejsze-moim zdaniem.
Oficjalnie i świadomie oddaję coś (ok),ale koszt przesyłki pokrywa osoba,która odbiera,
bo nie dość,że otrzymuje za darmo,to dlaczego mam jeszcze pokrywać Jej wysyłkę?
O prowizji dla portalu nie wspomnę.
W tym momencie sytuacja jest nieco bardziej uczciwa i korzystna dla oddającego.

Stawiając się w sytuacji OTRZYMUJĄCEGO rzecz (tego zaczynającego przygodę z tym portalem),to również nie jest WYMIANA,
a raczej zakup,bo trzeba mieć punkty (zakupić je),by móc dany przedmiot otrzymać.
Pierwsze punkty najprościej zakupić od portalu,a więc poniekąd zapłacić za rzecz,którą otrzymujemy.
Gdzie jest WYMIANA?

Oba portale są bardzo podobne,mają podobne idee-różnią się zasadami.
Na każdym portalu,jakie znam osoba odbierająca coś pokrywa przesyłkę.
Dla mnie to strasznie niezrozumiałe,dlaczego tutaj jest zupełnie inaczej.

Z pewnością zaraz ktoś skwituje moją wypowiedź,że jeśli ja wybiorę sobie jakiś przedmiot,to też nie zapłacę za wysyłkę.
Ale dlaczego nie pozostawiono mi oficjalnego wyboru zamiany punktów na kasę-z przelewem na moje konto?
Może nic nie wybiorę (bo nie chcę),albo nic mi się nie spodoba?
Wtedy mam "zamrożoną" kasę na portalowym koncie i nic z nią nie zrobię.
Nie mam na dobrą sprawę ani przedmiotu,ani kasy.

Chyba doradzałabym przemyślenie sprawy i opracowanie nowych strategii.
Te (w mojej ocenie) są krzywdzące dla osoby oddającej,a przynajmniej dla tej początkującej.
(To tak z punktu widzenia "świeżynki".)
:mrgreen:
Zresztą osoba OTRZYMUJĄCA musi zainwestować,żeby coś dostać.

A teraz jestem gotowa na dyskusję i lincz (być może) w moją stronę.
Pozdrawiam serdecznie. :mrgreen:
„Warto być uczciwym,
choć nie zawsze się to opłaca.
Opłaca się być nieuczciwym,
ale nie warto”.
(Prof. W. Bartoszewski)
MadameLuna
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 cze 2017, o 16:34

Poprzednia strona

Powrót do Opinie i Sugestie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron